Foods

Cukierki krówki, notesy czy kubki z napisem? Jak promować logo firmy?

Gadżety z logo firmy to znana i stosunkowo tania forma promocji marki. Małym nakładem można uzyskać duży zasięg reklamy albo podziękować pracownikom lub kontrahentom za owocną współpracę. Jakie korzyści można osiągnąć, inwestując w takie produkty marketingowe?

Słodycze reklamowe i bidony z logo — jak je wykorzystać?

Zbudowanie zgranego zespołu w dużej mierze zależy od podejmowanych działań przez przełożonego. Zakup spersonalizowanych bidonów z logo czy słodyczy reklamowych to dobry sposób na wyrażenie uznania dla pracowników. Cukierki krówki w displayach czy inne słodkości mogą znajdować się w pokoju socjalnym albo recepcji biura. Ten miły akcent może wywołać pozytywne emocje i na długo zapadnie w pamięci. Gadżety marketingowe z logo jak notesy i bidony to także dobry sposób budowanie marki i pomysł na upominek biznesowy. Dobrze wykonany bidon czy kubek przyciągający wzrok będzie towarzyszył użytkownikowi w wielu miejscach.

Subtelna reklama, jaką oferuje producent cukierków

Producenci słodkich upominków prześcigają się w wymyślaniu oryginalnych pomysłów na Słodycze reklamowe. W zależności od potrzeb można wybrać lizaki z logo, krówki z napisem czy inne cukierki i ciastka w różnych kreatywnych odsłonach. Takie gadżety reklamowe mogą być przygotowane na każdą okazję jak Boże Narodzenie czy Dzień Dziecka. W firmie, która obchodzi jakiś ważny jubileusz, można zamówić specjalną edycję słodyczy z logo. Producent cukierków zadbał o to, aby oferta była dopasowana do każdej okazji i była atrakcyjna.

Jak zaplanować zakup słodyczy reklamowych i innych upominków?

Konferencja, imprezy firmowe czy eventy to okazja do promowania marki i nawiązywania nowych kontaktów. Na takie okazje warto przygotować odpowiednią ilość gadżetów z logo firmy, aby ograniczyć straty. Jeżeli liczba uczestników jest przewidywalna, należy do tej wartości dodać 10% zapasu. Na większe wydarzenia trzeba zwiększyć zapas słodyczy reklamowych i upominków z logo, aby nie zabrakło ich dla nikogo. Najlepiej jest oszacować wcześniej, ile osób może się pojawić na targach i na tej podstawie dokonać zakupu. Cukierki krówki czy długopisy z logo to niewielki wydatek, a pomaga w prosty sposób na utrwalenie w pamięci prezentowanej marki.

Show More

Powiązane wpisy

Zobacz rownież

Close
Back to top button
Close